duminică, 3 ianuarie 2010

vise


acuma de inceput de an nou imi doresc niste kestii

unele realizabile...altele poate nu...

in primul rand multa liniste in jurul meu...sa fie persoanele dragi mie ok si fericite,si alte kestii mai mult sau mai putin materiale

cat despre un subiect drag mie ma gandesc cu drag la zilele petrecute anul trecu pe carari de munte,in cort sau pe la o cabana,cu oameni dragi, cu o bere,cu o tocanitza "a la soapta" :P sau o supa la plic

anul asta imi doresc mai mult,vreau sa vad piatra craiului si sper restul din retezat,poate ajungem din nou in fagaras si daca ies calculele muntenegru si la mare si la munte 

si sa nu uitam de turele alea scurte de weekend...sper sa ne iasa...mai ales ca suntem tot mai multi doritori

si mai imi doresc sa nu il bat pe Hosni de fiecare data cand il vad :) ...prietenii stiu de ce :)

eu

Un comentariu:

noname spunea...

multa bafta in indeplinirea viselor! sunt sigura ca vei reusi tot ce ti-ai propus atata timp cat si cei cu care vrei sa faci iesirile nu se razgandesc;)