joi, 7 ianuarie 2010

pseudoingineri

azi avema o discutie cu un "tip" care imi explica ca nu conteaza ceea ce inveti productiv ci conteaza ce ai invatat in facultate
e un kkt
pentru ca .....am eu mica mea parere si problema
termini poli in ziua de azi si nu sti cum se insurubeaza un surub in mod normal
si e un kkt de foaie care te ajuta cam la nmk ....sau na
si de ce o foaie te face mult mai capabil decat oameni care au muncit si care manca inginerie pe paine ?
de ce....pentru ca asta e romania din ziua de azi...de kkt...asta e romania in care cu 20 000 de euro esti inginer daca vrei fara sa sti ceva...sau medic sau arhitect...ma cac pe sistemul vostru de kkt...scuzati-mi expresia...dar nu aveti nmk de a face cu realitatea...cu ce se intampla cu studentii pe care voi ii promovati....

asta e....

Niciun comentariu: