duminică, 17 ianuarie 2010

aseara m-am facut iar praf...nu kiar



parafrazand o meloie care mie imi e tare draga....aseara nu m-am facut praf...dar am avut placerea de a sta de vorba cu oameni faini
cu colegi de liceu pe care nu ii vazusem de ani de zile....si din una in alta mi-am dat seama ca I LOVE MY JOB :)) si c aas inebuni sa fac ce fac ei :P
La multi ani Niggarule....si sper sa iti fie bine...sti tu :) si la multe beri baute impreuna :P
Ginecologu e in avion spre Sri Lanka...ce tare...
si eu m-am trezit dupa toate astea...dupa seara de ieri...dupa discutiile avute...cu un sentiment excelent...o pofta de viatza imensa...si o matza aruncata de maicamea sub patura

:D
restul inteleg ce trebe :D

Un comentariu:

Cenusareasa spunea...

pfff, my ex-husband s-o dus in Sri Lanka si eu nu mi-am luat la revedere:)))
bah...iar ati fost in D'arc, si iar fara mine....sa va fie rusine:P