joi, 4 februarie 2010

oameni

da...e vb de oameni
poate de oamenii care au trecut prin viata mea pana acuma
si credeti-ma ca au fost multi
insa putini sunt cei care au reusit sa sparga carapacea ce e in jurul meu...
putini sunt cei care ma cunosc...care stiu modul in care gandesc...de ce am anumite reactii...de ce sunt happy sau suparat...putini sunt cei care reusesc sa ma asculte cand am ceva pe suflet...si sunt lafel de putini cei care reusesc sa ma inteleaga
am pierdut unii oameni care imi erau ca fratii...am pierdut oameni care ii credeam mereu aproape
dar le multumesc celor care au reusit sa ma suporte asa cum sunt...sa ma inteleaga si care orice ar fi ...sa fie macara acolo cu gandul spre mine

merci....
stiu ei cei care sunt inclusi aici

la restul....ne vedem la o bere si paote veti ajunge la nivelul asta



p.s.a aparaut albumul nou bitza...suna bine...mai ales mel 12 :D

Un comentariu:

........... spunea...

mereu cei carora le-ai fost prieten adevarat se vor gandi la tine, indiferent de ce drum au ales acum...

tacere...